onsdag 18. april 2018

Billig = dårlig ?

Viste du at prisene hos vetrinærene er forskelige,
men at tre telefoner skulle få meg til å spare 730,-
For sjekk av patella lukseasjon og sende inn svar til NKK
 det er drøyt!!

Vetrinærene sier en ikke kan sammelinge priser på deres tjenester.
Jeg skjønner at vetrinærene har forskjellige utgifter til
 lokaler og utstyr som, røntgen, analyse labratorium, ultralyd, antall ansatte osv.
 men på enkelte oppgaver er det sammen jobbe!
Sjekke patella lukseasjon og sende inn svar til NKK
er og blir samme jobb.

Desverre er det som regel de veterinærene med det dyreste utstyr,
som mener de må ta masse prøver, tester og
som er opptatt av om en har forsikring på hunden.

Om du sier du ikke ønsker å ta alle tester
og mener hunden nok må gå over til de evige jakt marker
blir en sett på som en som ikke bryr seg.

Men hunder har en rett vi mennesker ikke har,
de har rett til en verdig død!

Vår kennel bruker en lokal veterinær,
som ikke alltid har det nyeste utstyret,
men jeg vet jeg kan stole på dem.
Vis de mener at det er noe de ikke har kompetanse på,
sier de det.

Da kan vi velge å bli henvist over til dyrehospital eller stoppe der.
De sier også at her kommer det bare å gå en vei,
ikke bruk penger på dette la de slippe,
derfor vet jeg når vi skal videre og
bruke masse penger.

For hos veterinæren går penga fort,
så jeg har lært meg å sjekke priser hos vetrinærer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar